Nuo peršalimo apsaugos vištienos sultinys ir ne tik

Teksto dydis:

Nuo peršalimo apsaugos vištienos sultinys ir ne tik

2011.10.06 15:35

Mokslininkų komanda, vadovaujama Nebraskos medicinos centro pulmonologijos skyriaus specialisto Stefano Renardo (ang. Stephen Rennard), patvirtino, kad vištienos sultinys tikrai numalšina uždegimą, sukeliantį daugybę peršalimo simptomų. Be abejo, vištienos sultinys nėra vienintelis maistas, galintis padėti peršalus. Štai keletas kasdieninių meniu, paremtų medicinos ekspertų rekomendacijomis.

Pusryčiai

  • Apelsinų sultys arba pusė greipfruto. Šie vaisiai – puikus vitamino C šaltinis, mažinantis karščiavimą.
  • Pilno grūdo duona arba dribsniai. Juose gausu vitaminų (ypatingai vitamino E) ir mineralų. Visa tai padeda stiprinti imuninę sistemą.
  • Juodoji arbata. Tikri arbatos lapai savo sudėtyje turi substancijų, kurios padeda lengviau kovoti su sloga.

Vidurdienio užkandis

  • Jogurtas. Šiame maisto produkte yra gerųjų bakterijų. Vienas puodelis jogurto su gyvosiomis kultūromis arba stiklinė kefyro tai vienas sveikiausių vidurdienio užkandžių.

Pietūs

  • Savo veiksmingumu kovojant su peršalimu nenusileidžiantis vištienos sultinys.
  • Sausainiai su anyžių sėklomis. Anyžis, kaip teigia mokslininkai padeda išvalyti kvėpavimo takus.

Vakarienė

  • Salotos su karčiomis žolelėmis. Rėžiukai ir gražgarstė suteikia salotoms ypatingą skonį, bet tai ne vienintelis šių žolelių privalumas. Jos taip pat turi ir antivirusinį poveikį. Padeda kovojant su plaučių uždegimu, sloguojant, kosint.
  • Makaronai su pomidorų padažu ir česnaku. Česnakas visais laikais buvo žinomas kaip vaistas nuo peršalimo.
  • Imbiero arbata. Ji skiriasi nuo kitų savo skoniu ir gaivina. Imbieras kupinas su virusais kovojančių medžiagų, ypač tų, kurios tiesiogiai naikina peršalimo virusus. Užkaiskite šiek tiek vandens ir įdėkite šaukštą šviežio tarkuoto imbiero, palaikę 2 – 3 minutes galėsite mėgautis gydančia imbiero arbata.

health.com

Komentuoti

loading...