Tik 6 jogos pozos ir depresijos bei nerimo kaip nebūta

Teksto dydis:

Tik 6 jogos pozos ir depresijos bei nerimo kaip nebūta

2013 vas. 25 09:43

Joga – senovės indų žodis, skirtas apibūdinti proto ir sielos sąjungą. Tai kur kas daugiau nei įprasta mankšta. Joga ramina protą per kvėpavimo ir judesio kombinaciją. Įvairių asanų arba pozų pavadinimai kalba patys už save: kario poza skirta pasitikėjimui ir stiprybei ugdyti, vėjo lengvumo poza skirta skrandžio problemoms spręsti ir t.t. Įvairiausi jogos pozų deriniai gali būti pasitelkiami esant tam tikroms problemoms ar norint pagerinti savijautą, lėto tempimo pozos  skirtos geresniam miegui, o specifinė asanų grupė skirta nėščiosioms.

Šiuo metų laikų ne vieną mūsų gali imti varginti slogi nuotaika ar netgi depresija. Tačiau nebūtina griebtis medikamentų. Susipažinkite su šešiomis jogos pozomis, skirtomis depresijai ir nerimui gydyti. Nuo šilto jaukaus vaiko pozos apkabinimo iki atpalaiduojančio katės pozos tempimo.

Vaiko poza (balasana)

Vaiko poza arba balasana bene patogiausia jogos poza. „Ji gali suteikti susiliejimo su žeme ir visiškos ramybės kūne jausmą,“ teigia Elena Brower, turinti savo jogos studiją Manhetene. Tiems, kurie išgyvena nerimą, ši poza gali padėti pasiekti ramybę.

Vaiko poza

Uttanasana(stovima palinkus į priekį)

Atliekant uttanasana pozą palinkstama į priekį ir stengiamasi pasiekti kojų pirštus, o galva priglaudžiama prie kelių. Pasak Elenos Brower ši poza „iš tiesų gera sukelti apmąstymams ir pajusti save.“

Pusiau žvakės poza ( viparita karani)

Ši poza atliekama gulint ant žemės, prirėmus pakeltas kojas prie sienos. Viparita karani jogos poza puikiai tinka kenčiantiems nuo nemigos.

Katės poza (marjariasana)

Atliekant katės pozą imituojamas katės išsitempimas. Tai padeda atsipalaiduoti, gerina kvėpavimą, sušvelnina ir sumažina nerimą.

Stovėjimas atsilenkus atgal

Tai jogos poza labiau pažengusiems ir gali būti be galo stimuliuojanti. Jei šią pozą atlikti sunku, rekomenduojama po nugara pasidėti ritinį. Ši jogos poza padeda atverti širdį ir išlaisvinti energiją, kuri užblokuojama krūtinėje.

Stovėjimas ant galvos (shirhasana)

Ši jogos poza gerina smegenų kraujo cirkuliaciją ir sumažina nerimą bei gydo nemigą. Deja, dažniausiai ši poza įkandama tik pažengusiems jogos praktikuotojams.

huffingtonpost.com

Komentuoti

Skaitytojų komentarai (1)

daiva 2012 liep. 15 20:06

joga man labai padejo tik pati neprisiverciu daryti namie