Jogos pratimai akims

Teksto dydis:

Jogos pratimai akims

2012 kov. 1 00:06

Mirksėjimas. Pabudote – ir kelkitės!? Netiesa. Indijos jogai pataria pirmiausia gerai pasiražyti, taip išjudinsite sulėtėjusią kraujotaką ir paruošite dienos darbams sąnarius, be to, normalizuosite kraujospūdį. Paskui reikėtų stipriai suspaudus vokus gerokai pamirksėti. Dažnas ir stiprus mirksėjimas atgaivins Jūsų akis, žvilgsnis taps gyvesnis.
 
Nosis ir horizontas. Kas rytą, švelniai rytmetinei Saulės šviesai glostant Jūsų veidą, patogiai atsisėdę, žvilgtelėkite į savo nosies galiuką, po to – į horizontą. Pakartokite keliskart. Užsimerkite ir pailsinkite akis. Šis pratimas padeda koncentruoti žvilgsnį, palengvina trumparegystę ir toliaregystę, tobulina akių vokų formą. 
 
Ratai. Iš dešinės į kairę pusę lėtai sukite akis ratu, po to – iš kairės
į dešinę. Užsimerkite. Tai šokėjų pratimas, stiprinantis akių ir akių vokų raumenis, naikinantis raukšleles po akimis ir teikiantis žvilgsniui judrumo. Akys taps itin išraiškingos.
 
Didelės akys. Išplėskite akis kiek begalėdami ir keletą sekundžių nemirksėdami žvelkite priešais save. Po to kuo stipriau užsimerkite. Pakartokite ciklą keliskart. Tai gydo akių ašarojimą bei paraudimą, valo ašarų liaukas ir neleidžia susidaryti traiškanoms. Pamažu akys tampa didesnės, spindinčios.
 
Glostymas. Akių ir vokų būklę labai pagerina glostymas. Po pratimų užsimerkę didžiuoju ir bevardžiu rankų pirštu švelniai keliolika kartų nuo nosies smilkinių link perbraukite užmerktų akių vokus, mintyse įsivaizduodami, kad Jūsų akys didelės, žavios, ilgablakstienės... Šis pratimas gydo akių nervus, šalina akių nuovargį bei psichinę įtampą. Tikite ar ne – bet jei kasdien atliksite šiuos pratimus, akys išties taps žavingos.
 
Šildymas. Ir galiausiai stipriai vienas į kitą patrinkite delnus, kad įkaistų ir juos 30 sekundžių priglauskite prie užmerktų vokų. Įsivaizduokite, kaip iš delnų į akių obuolius srūva švelni, gydanti šiluma. Atitraukite delnus. Pamirksėkite. Sveikiname – Jūsų akytės bus puikiai paruoštos sunkiai darbo dienai ir maloniam bendravimui.
 
Jogai pataria nepamiršti, kad šaltas vanduo – akių bičiulis. Vos pajutę akių nuovargį ar įtampą, kelias rieškutes šalto vandens šliūkštelėkite į akis, ir jos atsigaus. Maudynės šaltame vandenyje ir kasrytinis apsipylimas šaltu vandeniu, anot jogų, stabdo trumparegystės progresavimą ir normalizuoja akies nervų funkcijas.
 

Komentuoti