Joga gali padėti atsikratyti papildomų kilogramų

Teksto dydis:

Joga gali padėti atsikratyti papildomų kilogramų

2013.05.15 07:00

Jogą praktikuoja tokios gerai žinomos pasaulio žvaigždės kaip Jennifer Aniston, Liv Tyler, Halle Berry, Madonna, David’as Duchovny ir supermodelis Christy Turlington. Daugelis profesionalių sportininkų praktikuoja jogą prieš svarbias rungtynes.

Joga – kūno ir sielos mankšta, galinti padėti sustiprinti raumenis ir netgi pakeisti kasdienį gyvenimą. O ar joga gali padėti numesti svorio?

Tiesa, kad daugelio tipų joga neturi nieko bendra su kalorijų deginimu, kaip kad aerobika. 68 kg sveriantis žmogus sudegins 150 kalorijų valandos trukmės jogos užsiėmimo metu. Nepalyginama su bėgiojimu, tiesa? Tačiau joga taip pat mankšta ir daugelis tiki, kad praktikuojant jogą galima atsikratyti nepageidaujamų kilogramų.

Kaip tai veikia?

2005 – aisiais jogą praktikuojantis medicinos mokslų atstovas Alan Kristal nusprendė pradėti medicininius tyrimus, padėsiančius išsiaiškinti ar joga gali padėti atsikratyti antsvorio.

Remiami Nacionalinio vėžio instituto, A. Kristal ir jo kolegos iš Sietlo Fred Hutchinson vėžio tyrimų centro surinko 15,500 sveikų vidutinio amžiaus vyrų ir moterų. Visi jie atitiko reikalavimus. Tyrėjai išanalizavo duomenis ir paskelbė galutinius rezultatus: joga iš tiesų gali padėti žmonėms numesti nereikalingų kilogramų ar bent jau palaikyti stabilų kūno svorį.

Kaip teigia Kristal, tie, kurie imdami praktikuoti jogą turėjo antsvorio, numetė apie 2,5 kg per tą patį laiką, per kurį galėjo užsiauginti 6 kg. Tyrime dalyvavę žmonės praktikavo jogą mažiausiai 30 minučių per savaitę keturis ar daugiau metų. Manoma, kad joga veikia subtiliai, labiau kūno ir proto aspektu. Viena iš priežasčių, kodėl praktikuojant jogą numetama svorio yra ta, kad pakeičiamas požiūris į daugelį dalykų, taip pat ir į mitybą. Be to, nepamirškime, kad joga sustiprina kūno ir proto ryšį, o tai padeda kontroliuoti apetitą.

Priverskite jogą dirbti jums

Vienas dalykas, dėl kurio sutaria visi ekspertai: joga gali būti puikus įvadas į fitneso pasaulį. Kad lengviau būtų pradėti, pasinaudokite žemiau pateiktais patarimais:

  1. Praktikuokite jogą kambaryje be veidrodžių ir sutelkite dėmesį į savo vidinę, o ne išorinę patirtį.
  2. Išmokite patirti judesio pojūtį, įsijauskite į patį nereikšmingiausią judesiuką.
  3. Stenkitės atrasti momentą, kur jūsų kūnas jaučiasi kažką pasiekęs, bet nėra pervargęs.
  4. Leiskite sau pailsėti, kai jaučiatės pavargę.
  5. Užsiimdami joga gerbkite savo pastangas.
  6. Įpraskite praktikuoti jogą reguliariai.
  7. Atminkite, kad dirbate ne tik su savo kūnu, bet ir ugdote kantrybę, išmintį, geranoriškumą ir dėkingumą.
  8. Rinkitės tokį jogos mokytoją, kuris jus įkvėpia jogos praktikai.
  9. Joga padės sukurti „geresnio savęs“ versiją.
  10. Joga gali įkvėpti ne tik jus, bet ir kitus.

Šaltinis: webmd.com

Komentuoti